Friday, May 9, 2008

kosong

aku tak tahu ape yg ku rasa
di luar kosong di dalam lopong
walau ku lihat penuh dengan ketawa
kudengar penuh hilai
itu bukan suara hatiku

kalau kau lihat aku gembira
adakah aku gembira?
kalau kau lihat aku menangis
adakah mengalir air mata ini?
hanya diriNYA yang mampu mengerti
betapa kosongnya kehidupanku saat ini

aku mencari aku maraba
namun apa yag kucapai adalah kaca
silaunya mempersona mata ini
namun ianya bukan permata yang ku dambakan
semuanya palsu, palsu semata-mata

tapi hidup bukan terhenti disini
akan ku cari walau dimana
sesuatu yang ku impikan
sesuatu yang hanya ku tahu

4 comments:

quya anuar said...

ur lonely arent u?
i noe wat u feel..
be patient..
when the time come..
you'll no longer be alone..okay?
:)

Scarlet Kiss said...

zaxxie, baik2 raba tu.
jgn salah raba :D

Hanim Amron said...

zaxx~ .. [bila hati terusik dgn emosi, mcm ni la jd nye. huhu]

SurayaHani said...

Teruskan penulisan anda~